بیداری اندیشه

در این وبلاگ حقایقی پنهان برای شما آشکار می شود که دانستن آن ها برای شما ضروری است .

بیداری اندیشه

در این وبلاگ حقایقی پنهان برای شما آشکار می شود که دانستن آن ها برای شما ضروری است .

لوگوهای شبکه های صدا و سیما نماد های فراماسونی هستند ؟

در این مطلب تمامی نماد های کانال های صدا و سیمای ایران را مورد بررسی قرار دادم و تمامی آن ها مشابه نماد های فراماسونی هستند . به نظر شما این اتفاقی است ؟

با سلام
مطلبی که می نویسم در مورد سینما نیست. ولی ارتباط مستقیمی با اون داره.
تا بحال به آرم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دقت کرده اید.  

 

 

 

آرم شبکه دقیقا قسمت پایین این آرم می باشد. 

 

 

 

مطلب زیر توضیحی است که در سایت شبکه یک در مورد آرم درج شده است.تعریف 
شبکه یک ، شبکه رسمی و ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران است که بیشترین میزان پخش آن اختصاص به موضوعات اجتماعی ، اطلاعات عمومی و سیاسی دارد و با رویکردهای اصلی اطلاعاتی و ارشادی برا ی عموم مخاطبین (به ویژه بزرگسالان ) در قالب ساختارهای مختلف برنامه پخش می کند .
تعریف و مشخصات نشان شبکه یک سیما 
نشان شبکه یک سیما بخشی از نشان رسمی «سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» است که از سال های 75-1374در پخش شبکه به عنوان علامت یا نماد تصویری شبکه معرفی شد. نشان از دو شکل مربع، در بخش بیرونی و دایره در بخش درونی تشکیل شده است. 
مربع: نمادی از چار چوب و تشکیلات بوده و هنگامی که بر یک رأس خود قرار گیرد حالتی پویا پیدا کرده و در اینجا به عنوان «کادر و چار چوبی برای ارائه تصویر» در نظر گرفته می شود. 
دایره: در عین حالی که به عنوان نمادی از کرۀ زمین بیانگر نگاهی جهان شمول در رسانۀ ملی است، نمادی از «چشم و دیدن» نیز به شمار می رود. دو شکل در تقابل با یکدیگر از یک ارتباط منطقی برخوردار بوده و هماهنگی خوبی بین فضای تاریک روشن نشانه وجود دارد. جدا از این، کلیت نشان به نوعی تداعی کننده «چشم» به عنوان وسیله ارتباطی مخاطب با رسانه است. این نشان در برگ ها و اوراق اداری سازمانی در وله ها و میان برنامه ها و همچنین به عنوان نشانۀ شبکه در گوشه کادر تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ آرم شبکه رنگ آبی فیروزه ای (سبز ایرانی) است که در کاشیکاری و معماری ایران کاربرد فراوان داشته و از دیدگاه نمادی نیز این رنگ معرف تمدن و فرهنگ اصیل و غنی ایرانی اسلامی است.
با اولین نگاه می توان دید که این آرم نماد چشم در مثلث می باشد. اگر قرار بود نماد کشورهای اسلامی باشد، می بایست، آرم در یک مربع یا دو مربع روی هم قرار میداشت. چندی پیش نیز یک تیزر تبلیغاتی در شبکه یک پخش می شد که فردی را نشان می داد با آرم شبکه یک بروی چشم سمت چپش.
من به دنبال این فکر کمی در اینترنت جستجو کردم و به مطلب زیر برخوردم.

نماد فراماسونری در صدا و سیما
به تازگی با اتفاق جالبی که در این شبکه رخ داده است، دارم مطمئن می شوم که فراماسونری نه تنها در کشور ما بلکه در صدا و سیمای ما نیز نفوذ کرده است. 
به گزارش خبرنگار رهوا سید حسین انتظام از فعالان رسانه ای در جدید ترین پست بلاگ خود نوشت : از سال ها قبل، آرم شبکه خبر فکر من رو به خود مشغول کرده بود. چون این آرم یک جورایی شبیه به چشم است و تک چشم نیز یکی از نمادهای فراماسونری می باشد.
ولی همیشه با خودم می گفتم حتما تصادفی است و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این موارد حسابی مراقبت به عمل می آید.
اگر همین الان تلویزیون خود را روشن کنید و شبکه خبر را بزنید در گوشه پایین و سمت چپ صفحه آرم این شبکه را که بسیار شبیه چشم است مشاهده می کنید. جالب تر از آن اینکه بعد از مدتی سه مثلث که پشت سر یکدیگر قرار دارند و مرتب در حال دور زدن می باشند در یک لحظه، شکلی مانند هرم و چشمی در بالای آن به وجود می آورند.
البته می توان خیلی خوش بین بود و این طور برداشت کرد که آرم شبکه خبر به طور اتفاقی شبیه چشم شده است و به طور اتفاقی تر شکل مثلث که مانند هرم است دور این آرم می چرخد و البته به طور خیلی خیلی اتفاقی تر این مثلث ها تعدادشان سه عدد می باشد (مانند اهرام ثلاثه مصر) !!!... 

 

البته به نظر من در مورد شبکه خبر، این مطلب نمی تواند صادق باشد. ولی توجه شما را به آرم شبکه آموزش جلب می کنم. 

 

 

 

البته مهمتر از شبکه آموزش، شبکه های استانی می باشد. 

 

   

 

همانطور که می بینید در بسیاری از آرم ها، نماد فراماسون ها دیده می شود.  

 

 آرم جدید به مناسبت بسیج بوده و این کلمه براحتی قابل خواندن در این آرم است.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
عموزنجیرباف جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 11:25 ب.ظ

تحلیلتان مضخرفانه است

چرا ؟ از چه نظر ؟
منظورتون از "مزخرفانه" چیه ؟ لطفا توضیح بدید خوشحال میشم بدونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد